Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.07.2016 09:32 - Фризьорството 2
Автор: stylistdimitrova Категория: Бизнес   
Прочетен: 157 Коментари: 0 Гласове:
0



   След дългото търсене на учител по фризьорство спрях да търся и си казах, че когато дойде подходящото време той сам ще ме намери. Така и стана. Моят приятел ми каза, че в града имало фризьор, който правел терапии за коса и преподавал. Отидох в салона като си записах час за терапия. Докато ми правеше косата аз му разказах за моята мечта и се разбрахме кога да почна курсовете. Попаднах на изключително свестен човек, обучението беше индивидуално, спрямо това как въприемам материала, обучавах се на живи глави - просто песен.
  Започнах да ходя по семинари, започнах да разбирам по-добре нещата, да усървършенствам себе си. След курса учителят  и ме взе при него на работа и сега сме се стиковали изключително добре и работим в хармония и разбирателство. Разбира се, аз все още работя и друга работа, за да мога да си покривам разходите по консумативи и сметките, но знам че няма това да трае вечно.





Тагове:   мечта,   учител,   фризьорство,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: stylistdimitrova
Категория: Бизнес
Прочетен: 5100
Постинги: 3
Коментари: 0
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930